Admin New entry Up load All archives

Megahorse

スポンサーサイト 


category: スポンサー広告

CM: -- TB: --   

中途半端な結果に・・・ 

アメリカンオークスへ挑戦したアサヒライジングでしたが、結果は惜しくも2着。昨日、ダンスインザムードが圧勝していただけに期待されましたが残念でした。

キャッシュコールマイル

アメリカンオークス

映像はここで見れます。うーん、なんとなくこのコースの難しさがでたかな~とは思いますね。ダンスがアメリカンオークスで負けたときを思い出しました。

Pletcher's 'Wait' Pays Off in American Oaks

Asahi Rising was attempting to give Japan back-to-back victories in the American Oaks after Cesario's smashing victory in 2005.

"My filly broke slow out of the gate," Espinoza said. "It was her first time in this country. I didn't have a choice (but to rally late), but the owners are happy. They didn't know she could run from off the pace."



だとさ。

category: 北米競馬

CM: 0 TB: 0   

コメント

コメントの投稿

Secret

トラックバック

トラックバックURL
→http://megahorse.blog4.fc2.com/tb.php/494-091a17c8
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

